Politica de returnare

Anularea înscrierii la evenimentul StomaConnect Congress, eveniment organizat la Iași în perioada 23 – 26 Octombrie 2024, se poate realiza astfel:

La congres / simpozion / conferință / curs

– suma achitată se returnează 100%, mai putin taxele de administrare – dacă solicitarea pentru anulare se face pana in data de 15 Septembrie 2024;

– suma achitată se returnează 50%, mai putin taxele de administrare- dacă solicitarea pentru anulare se face între 15 Septembrie – 15 Octombrie 2024;

– suma achitată nu se returnează – dacă solicitarea pentru anulare se face dupa 15 Octombrie 2024;

– suma achitată nu se returnează – dacă în urma verificării prezenței efectuate, autoritățile (Colegiul Medicilor Stomatologi din România) constată că medicul nu a îndeplinit condițiile de prezenţă din Regulamentului de EMC al CMSR şi implicit nu ia în considerare diploma de participare.

La workshop/hands-on:

– suma achitată se returnează integral – numai în situația în care persoana care solicită anularea este înlocuita de un participant recomandat de aceasta și numai după ce noul participant a achitat integral suma de plată.

– suma achitată se returnează 50% mai putin taxele de administrare- dacă solicitarea pentru anulare se face până la data de 01 Octombrie 2024;

– suma achitată nu se returnează – dacă solicitarea pentru anulare se face dupa 01 octombrie 2024;

Anularea înscrierii la evenimente se poate face numai prin notificare scrisă și trimisă la adresa mail [email protected]

Restituirea banilor se realizează prin transfer bancar în termen de 5 zile de la aprobarea returnării, în condițiile specificate mai sus.