Anularea înscrierii și condițiile generale de participare la evenimentul StomaConnect Congress, eveniment organizat la Iași în perioada 18-20 Septembrie 2025
- Anularea înscrierii la StomaConnect Congress, eveniment organizat la Iași în
perioada 17–20 septembrie 2025, se realizează exclusiv printr-o solicitare scrisă
transmisă la adresa de e-mail: [email protected] sau [email protected],
până la data de 30 iulie 2025 - Taxa de participare la congres sau la workshopuri nu este returnabilă, doar pe baza
unui motiv întemeiat și justificat – ex. deces în familie, motive medicale întemeiate - De asemenea, taxa de participare nu se returnează în cazul în care, în urma verificării
prezenței se constată că persoana înscrisă nu a participat efectiv la activitatea din
cadrul congresului, ceea ce duce la neacordarea diplomei de participare. - Acordarea creditelor de educație medicală continuă aferente Congresului
StomaConnect se va acorda doar persoanelor care participă efectiv la activitățile
științifice din cadrul evenimentului. - Participarea efectivă la activitatea științifică din cadrul congresului se va verifica pe
baza check-in-ului efectuat de către participanți la începutul fiecărei zile, precum și pe
baza listelor de prezență întocmite. - Pentru participarea în format online, este obligatorie o prezență de minimum 70% din
durata totală a activităților, conform cerințelor de creditare